Friday 20 April 2012

Bola Sepak Malaysia..aku tetap sokong!!

Sebentar tadi Datuk K Rajagopal ada bagitau tak risau tentang ranking pasukan bolasepak negara kita..mungkin yakin dengan prestasi pasukan negara kita...tapi kalau nak diikutkan prestasi pasukan bola sepak kite memang meningkat naik  tetapi semakin lama semakin menurun ..apa tidaknya ..perlawana persahabatan juga kita sering kecundang ...
walaupun perlawanan persahabatan ..kadangkala ada perlawanan persahabatan yang boleh membantu menaikan ranking Malaysia ....
kalau nak diikutkan sokongan terhadap pasukan bola sepak semakin hari semakin ramai ...apatah lagi melihat kesungguhan Ultras Malaya yang memberi sokongan yang tidak berbelah bagi ..biar kalah @ menang ....mereka tetapp setia di situ ..memberi sokongan moral
kalau ikutkan saya pun penyokong setia bola sepak ...walaupun x bersama Ultras Malaya ( memang terbaeeekklah diorang ni ) buktinya ...




ni masa Piala Malaysia tahun 2008 ketika Kedah vs Selangor di Stadium Bukit Jalil...pakai bj putih sebab tak tahu nak sokong sapa...



Pesta Bola Merdeka 2008 final Malaysia vs Vietnam, Malaysia kalah di tangan Vietnam ...:(



tahun 2009 kektika sesi latihan Malaysia vs Man United ...di Stadium Bukit Jalil ...



perlawanan  pertama Malaysia (2)  vs Manchester United (4)...siap masuk paper okay....cuba teka di mana saya ...saya tak dapat  pun baju Evra tapi ....


saya dapat jumpa Bryan Robson (legend MU ni di Red Devil Malaysia Clubhouse)...hehehe



again second game Malaysia vs Manchester United ..kalah juga 2-0...takper saya tetap sokong pasukan Malaysia ...


ni plak tahun 2010...perlawanan persahabatan Malysia vs Yemen ..tak ramai pun yang dtg masa ni ..tapi sebagai penyokong setia ..saya tetap dtg..Malaysia menang 1-0



ni plak perlawanna persahabatan Malaysia vs Korea Selatan ..Malaysia menang 1-0...





AFF Suzuki Cup (semi final) Malaysia vs Vietnam menang 2-0 saya ditemani 2 org pemuda ini ,,,balik keje trus gi ..;)


AFF Suzuki Cup Final 1st league Malaysia vs Indonesia ,Malaysia menang 3-0...


Perlawanan persahabatan Malaysia vs Hong kong di Stadium Shah Alam , 1-1



kelayakan Piala Dunia ...Malaysia vs Singapura 1-1....masa ni gi berama-ramai ...perghh sungguh sesak stadium ..semangat kesukanan yang semakin menbal dalam diri rakyat Malaysia


**harap-harap sokongan padu dan jitu terus diberikan kepada semua pemain negara agar mampu meningkatkan prestasi dan kedudukan negara kita.***

1 comment:

  1. mcm siot gambar aku xda pun!!! damn!!! hahahha nice blog..cume ayat tunggang langgang..KEEP IT UP!!! sentiasa di belakang ko!!!

    ReplyDelete